تاریخ انتشار:فوریه 6, 2023

آزمایش استحکام و ماندگاری تولیدات گبریت با استفاده از تکنیک های پیشرفته

گبریت خصوصیات شیمیایی ، مکانیکی و حرارتی مواد را با استفاده از تکنیک های پیشرفته مورد آزمایش قرار می دهد تا محصولاتمان از استحکام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشند.

از آنجا که تولیدات ما برای چندین دهه نصب و استفاده می گردند ، انتخاب بهترین مواد ممکن برای تولید از مواد اولیه با کیفیت نقش مهمی دارد. –ترموپلاستیک ها (که امکان قالب ریزی و رنگ آمیزی مکرر را دارد) برای استفاده در مخازن و لوله ها -گرانول های پلاستیکی با کیفیت که با نیازهای ما مطابقت دارند. با این حال ، پلاستیک های استفاده شده در تولیدات را مطابق فرمول های دقیق در آزمایشگاه بررسی می کنیم. همچنین تمامی مواد تولید شده تحت آزمایش دقیق قرار می گیرند که شامل بازرسی ویژگی های عمر طولانی مدت آنها با استفاده از تکنیک های پیشرفته است.

آزمایش تأیید
به عنوان مثال لوله های آب آشامیدنی برای دریافت استاندارد های لازم باید معیارهای بسیار تأیید دقیق را داشته باشند. تست فرسودگی به عنوان بخشی از این فرایند انجام می شود. در اینجا ، مواد و لوله های تولیدی در معرض فشار بالاتر از حد متعارف قرار می گیرند (مانند دوز بالای کلر ، آب گرم تا 95 درجه سانتیگراد و فشار داخلی بیش از حد) که فقط پس از گذراندن این آزمایش ها و آزمایش های دیگر ، آمادگی تولید انبوه بازار و استفاده در ساختمان ها می گردند