تاریخ انتشار:February 6, 2023

به آرامی حرکت یک موش با لوله های کم صدای گبریت

گوش انسان، بعضی از صداها را راحت تر از موجودات دیگر می شنود. صداهایی مانند جریان آب و تخلیه آن از لوله های سرویس بهداشتی. کم کردن این صداها و به حداقل رساندن آنها یکی از توانایی های اصلی گبریت است.

هنگام عبور جریان آب از لوله های حمام صداهای بیشتری منتشر می شود که شنیدن آن صداهای اضافی به هنگام استراحت آزار دهنده است چه صداهایی مانند فلاش توالت باشد و یا حتی صدای چک چک آب از شیرآلات. با استفاده از محصولات مناسب و تکنولوژی نصب و راه اندازی مناسب، می توان این صداها را در ساختمان تا حد امکان به حداقل کاهش داد.

آزمایش های واقع بینانه صدا

گبریت به طور مداوم در هنگام تولید محصولات جدید، برکاهش صدا تمرکز می کند، به همین دلیل محصولات بهینه سازی شده از لحاظ تولید صدا با گذشت زمان از طریق تکنولوژی ساخت و ساز داخلی در آزمایشگاه آکوستیک انجام می شود. تست ها تحت شرایط واقع بینانه با نصب کاملا بهداشتی و حمام هایی که به صورت حرفه ای برای این منظور ساخته و نصب شده اند انجام می شود.

بهینه سازی در حال انجام و پیشرفت های جدید

میکروفن های بسیار حساس، حسگرها و تکنولوژی سنسورها و لیزرها سطح صدا را ثبت می کنند تا توسط متخصصان صوتی ارزیابی شوند. نتایج حاصل از آزمایش های صدا برای بهینه سازی سیستم ها و محصولات موجود و همچنین توسعه ی محصولات جدیدی مانند سیستم جدید لوله کشی ، بسیار قوی Geberit Silent-Pro استفاده می شود.