تاریخ انتشار:February 6, 2023

لعاب ویژه KeraTect در محصولات گبریت

KeraTect چگونه از لعاب معمولی متفاوت است؟ خاصیت ضد آب و ضد آلودگی این پوشش باعث می شود سرامیک های بهداشتی صاف ، بادوام بوده و از خراش محافظت کنند. لعاب KeraTect بر روی لعاب استاندارد در مجموعه های برتر سرامیک های Geberit استفاده می شود: Xeno2 ، myDay ، Citterio ، Acanto ، و همچنین برای بیده محصولات توالت Geberit AquaClean استفاده می شود.

 

نتیجه ، یک سطح غیرمعمول و تقریباً متخلخل غیر منتظره است که نه تنها از نظر ظاهری جذاب نیست بلکه بهداشت را نیز بهبود می بخشد ، زیرا تمیز کردن چنین سطحی آسان تر است. متخصصان Geberit تمام تفاوت های ظریف در ایجاد محصولاتی را که یک طراحی منحصر به فرد را ایجاد می کنند در نظر گرفته و از کاربردی همه لوله کشی ها و سرامیک ها برای راحتی شما اطمینان می دهند.

در محصولات سرامیکی گبریت از روکشی به نام Geberit KeraTect استفاده می شود.

KeraTect به عنوان یک لعاب مخصوص پخته می شود و دارای سطحی تقریباً متخلخل و بسیار صاف است که می توان آن را به راحتی تمیز نگه داشت.

ویژگی های KeraTect :

 

    عملا غیر متخلخل و بسیار صاف است

    ضد بخار ، بهداشتی و تمیز

    تمیز کردن و مراقبت از آن بسیار آسان است

    بادوام و ضد خش

لعاب KeraTect بر روی لعاب استاندارد در مجموعه های برتر سرامیک های Geberit استفاده می شود: Xeno2  ، myDay ، Citterio ، Acanto ، و همچنین برای بیده محصولات توالت گبریت AquaClean از kera Tect می شود