تاریخ انتشار:January 17, 2024

اولین سیستم آشپزخانه دیجیتالی: ویتا جسی

(Vita Gessi)اولین سیستم آشپزخانه دیجیتالی: ویتا جسی

 

آشنایی با برنده جایزه iF Design Award 2023

 

با یک دیزاین بکر و خیره‌کننده، «ویتا جسی» اولین سیستم آشپزخانه چند-منظوره با رابط دیجیتالی نوآورانه و ارگونومیِ فکرشده است که تجربه کاربر را بی‌نهایت رضایت‌بخش‌تر می‌سازد. جسی GESSI تولیدکننده معروف ایتالیایی تجهیزات لوکس حمام و آشپزخانه (شیرآلات، سیستم‌های دوش و شیرهای الکترونیکی) تخصص نوآورانه‌اش را با ویتا جسی به آشپزخانه گسترش داده است.

 

(Vita Gessi) جسی با به رسمیت شناختن آشپزخانه به عنوان قلب خانه، جایی که کاربردی بودن در عین لذتبخش‌بودن از نظر زیبایی ضروری است، ویتا جسی (Vita Gessi) را معرفی می‌کند؛ سیستمی که با در هم آمیختن یکپارچه سبک و کاربرد، سلامت و خوب‌بودن ما را غنی‌تر می‌کند.

این سیستم در سال 2023 میلادی مفتخر به دریافت جایزه معتبر iF DESIGN AWARD شد.

 

(Vita Gessi) شیر دیجیتال منتخب: ویتا جسی

 

سیستم آشپزخانه چند-کاره دیجیتالی و آینده‌نگر ویتا جسی در سال 2023 از بین حدود 11 هزار شرکت‌کننده از 65 کشور جهان، یکی از برندگان جایزه دیزاین «ایف» iF DESIGN AWARD  شد (از بزرگترین و معتبرترین رقابت‌های دیزاین از سال 1954 میلادی در شاخه طراحی «محصول/آشپزخانه»).

 

جایزه دیزاین «iF» ویتا جسی (Vita Gessi) را به عنوان «شیر دیجیتال» برگزیده که برای اولین بار در سال 2022 میلادی از آن رونمایی شد، چنین توصیف می‌کند:

 

«ویتا جسی ساخته شده تا مطابق با نیاز، آب تصفیه‌شده تحویل دهد؛ از آب در دمای اتاق یا سرد گرفته تا آب حباب‌دار یا داغ (100 درجه). این سیستم امکانِ سطوح مختلف شخصی‌سازی را نیز ایجاد کرده، بهترین انتخاب برای استفاده در خانه یا محل کار که به لطف نمایشگری که با میکسر ادغام شده، امکان کنترل مستقیم روی چندین عملکرد را فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید به صورت مستقل، دو یونیت مجزا برای آب سرد و گرم نصب کنید. این اولین میکسر آشپزخانه با رابط دیجیتالی نوآورانه و کاربر-پسند است.»

 

(Vita Gessi) اجزا و عملکرد ویتا جسی

 

ویتا جسی (Vita Gessi) یک سیستم آشپزخانه نوآورانه برای فراهم‌کردن طیف‌های متنوعی از آب است (مستقیماً از شیر آب) شامل اجزای زیر:

– شیر آشپزخانه با نمایشگر دیجیتال

– یونیت گرم

– یونیت سرد

خود شیر نیز دارای دو خروجی آب مجزا است:

– یک خروجی اصلی که آب مخلوط ارائه می‌کند (کنترل از طریق یک دسته مکانیکی استاندارد).

– یک پریز کمکی که انواع مختلف آب فیلترشده و بدون آلاینده‌ها و کلر را ارائه می‌کند (کنترل به صورت دیجیتالی توسط یک انتخابگر گرافیکی یکپارچه).

 

ویتا جسی (Vita Gessi) با اجزای تکنولوژیک مبتنی بر عملکرد دیجیتال، می‌تواند از طریق اپلیکیشن موبایل یا فرمان صوتی فعال شود. این سیستم آشپزخانه نه‌تنها انواع مختلف آب با درجات مختلف سفارشی‌سازی را فراهم می‌کند (ذخیره حدود 20 حالت از پیش تعیین‌شده برای یک فنجان چای تا یک بطری آب) بلکه در ادامه تعهد جسی در احترام به طبیعت و تفکر سبز، در مسیر کاهش مصرف پلاستیک و صرفه‌جویی در آب و انرژی گام برمی‌دارد و از طریق مدیریت پایدار مواد مصرفی، بر چرخه عمر محصول تمرکز می‌کند.

جسی از زمان تأسیسش در سی سال پیش به صورت مستمر به دنبال کشف فرم‌های جدیدی از بیان و ابراز کردن بوده و حالا یک‌بار دیگر با پیشنهادی خلاقانه به اسم ویتا جسی (Vita Gessi) که بی‌شک اثرش را بر بازار خواهد گذاشت، جهان را شگفت‌زده کرده است.